2017. július 2., vasárnap

Cettua pórustisztító tapasz


Sziasztok,
nemrégiben elkezdtem használni egy új pórustisztító tapaszt, ami a notinon jött vele szembe. Főként az ára miatt lettem rá kíváncsi, ugyanis nagyon gazdaságos termékről beszélünk, így meg is rendeltem a Cettua pórustisztító tapaszát.


A doboz 12 tapaszt tartalmaz, felét arcra, a másik felét pedig orra. 1790 Ft-ba kerül, így darabja ~150 Ft, ami szerintem nagyon kedvező. Egyenként van csomagolva, így utazáskor is magunkkal tudunk belőle vinni, ha esetleg szükséges.  A kétféle tapasz anyagában megegyezik, csupán a formája különböző, ennek ellenére szerintem mindkettő tökéletesen használható minden területre. Én csak az orromon használom ezeket a tapaszokat, de bátran nyúlok a sárga csomagolásosért is, az is teljesen megfelel a célnak. 


A tapaszok használata a szokásos, megtisztított, nedves bőrre kell felragasztani, fent hagyni 15 percig, majd leszedni, és benne maradnak a mitesszereink, és a pórusokban esetleg megülő kosz. Én teljesen meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, az én arcomon jobban működik, mint az eddig használt JimJams tapasz, sokkal több mitesszert szed ki. 


Ismeritek ezt a márkát? Ti milyen pórustisztító tapaszt használtok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése