2017. június 4., vasárnap

Eos ajakbalzsam


Sziasztok,
A mai bejegyzés a sokak által istenített EOS ajakbalzsamról fog szólni. Rengeteg helyen hallhattunk már ezekről a termékekről, számos illatban kaphatóak, cuki a csomagolásuk, érdekes a kialakításuk, és vééégre én is kipróbáltam. 


Az én termékem a Vanilla Mint, ami szerintem egészen egyszerűen mentolos tic-tac cukorka ízű. Nagyon kis szép ez a csomagolás, imádom ezt a színt, szóval kinézetre tényleg teljesen nekem való. 
Klassz ez a kialakítás is, tényleg nagyon kézre áll, és jól kenhető is. A használata semmi kivetnivalót nem hagy. Ezen kívül van benne shea vaj, A-, és C vitamin, de nincs benne vazelin, parabén, ftalát. 
Azonban nekem mégsem a szívem csücske ez a termék, a rengeteg pozitívum ellenére sem, ugyanis egyszerűen nem hidratál eléggé. Megvan az a rossz szokásom, hogy akkor használom leginkább az ajakápolókat, ha már megvan a baj, de sajnos ezzel nem sokat tud kezdeni. Úgy gondolom, maradok a Carmexnél.


Nektek mi a véleményetek az eosról? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése