2017. május 22., hétfő

Missha ginger&vinegar lábhámlasztó maszk


Sziasztok,
A mai bejegyzés egy nagyon különleges Missha maszkról fog szólni. Próbáltam már másik olyan lábmaszkot is, ami ilyen zokniszerű, lábra húzható. Ugyanabból az anyagból készült, mint a fátyolmaszkok, és van egy külső borítása is, hogy ne kenjünk vele össze mindent. 


A maszk lényege, hogy minimum 60-90 percig a lábunkra kell húzni, ezután pedig lemosni, és a következő 3-7 napban elkezd lehámlani a teljes lábunk. Nálam a használat utáni második napon kezdődött el  hámlás, és nagyjából 9 napig tartott, ezalatt a teljes lábfelületem lehámlott, a talpam, a lábfejem, az ujjaim. Nem volt egy szép látvány. Készítettem róla képeket, de inkább nem mutatná meg. Mindenesetre nagyon hatásos volt, miután kibírtam, hogy zárt cipőt húztam, és még véletlenül sem mutogattam a lábam, a lábaim teljesen megújultak, és krémezéssel remélem sikerül majd sokáig fenntartani ezt az állapotot. 
Összességében nagyon tudom ajánlani nektek ezt a maszkot, szuperegyszerű a használata, és a nyári szezon előtt szerintem egy hiánypótló termék. Az ára kicsit elrettentő lehet, nagyjából 2400 Ft-ba kerül egy pár ilyen zokni, de szezononként egyszer szerintem bőven elég használni.

Ti hámlasztottátok már a lábatokat? 

4 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon jó, épp a minap láttam egy videót hasonló maszkról. Mindenképpen ki szeretném próbálni, viszont félek hogy már a szezon előtt nem lesz rá idő, közben meg.... háááát... XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben elég necces, igen. :D Mellette tuti ne tudsz nyitott cipőt felvenni, mert a teljes lábfej hámlik. :D

      Törlés
    2. Hát ma megrendeltem, max két hétig zárt cipőben tolom majd :D

      Törlés
    3. Jajjj, nagyon kíváncsi vagyok, majd írd meg, hogy vált be! :)

      Törlés