2017. május 3., szerda

Anyák napi ajándékok


Sziasztok,
A mai bejegyzésben pár ajándékötletet fogok mutatni, ha kozmetikummal szeretnétek meglepni anyukátok Anyák napjára. 



A Versace Bright Crystal parfüm nekem is megvan kis kiszerelésben, és imádom az illatát. Édeskés, nőies illat, így azoknak tudom ajánlani, akik ehhez a típushoz vonzódnak. Gyönyörű az üvege is, ami egy ajándéknál szerintem nagyon nem hátrány, az illata tartós, és eddig mindenki megdícsérte rajtam, így jó szívvel ajánlom. 


Azoknak az anyukáknak, akik a natúrkozmetikumokat kedvelik, és a természetes anyagokat, jó választás lehet Soaphoria termékeket vásárolni. A kókuszolaj tökéletes bőrápoló, és annyira cuki ez a csatos üveg, amiben érkezik!


A szőlőmagolajat is sok mindenre lehet használni, bőrfeszesítő hatású, és olyan az üvege, amiről anyukádnak biztosan a fiatalkora, és a Bambi fog eszébe jutni, így nosztalgiázáshoz is szuper. :)



A matt, folyékony rúzsok most élik virágkorukat, úgyhogy szerintem senkinek sem kell bemutatnom őket. Ez a the Balm szett hat gyönyörű színt tartalmaz, úgyhogy ha anyukád szereti a folyékony rúzsokat, érdemes lehet megvenni neki. A nude árnyalatoktól a gyönyörű vörösig tartalmaz színeket, így szerintem bárkinek tökéletes kezdő készlet is lehet, a 1,2 ml pedig épp elég arra, hogy kikísérletezzük, melyik árnyalat áll a legjobban. Ha szeretnél további anyák napi ötleteket böngészni, ITT megteheted.

Az én Anyukám fog kapni kapni kozmetikumot, és más ajándékot is.
Te mivel leped meg a tiéd? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése