2017. február 26., vasárnap

Vivian Gray testápoló



Sziasztok,
Nemrég ajándékba kaptam ezt a Vivian Gray testápolót, és azonnal beleszerettem  csomagolásába. Gyönyörű ez a kivitelezés, és tényleg valódi luxusérzetet kelt. azt hihetnénk, hogy törékeny, de a csomagolás műanyagból készült. Kicsit utánanéztem és a márkának vannak tusfürdői, kézkrémei, szappanjai is, mind hasonlóan gyönyörű csomagolásban, ami a fürdőszoba éke lehet. 


Na de ha már az egyekig magasztaltuk a csomagolást, akkor lássuk, mit tud maga a termék. 
A testápolónak hihetetlen ismerős illata volt, és eltartott egy ideig, mire rájöttem, gyerekkoromban anyukámnak volt ehhez hasonló illatú terméke. Nem emlékszem pontosan, milyen termék volt, de nosztalgikus érzés, és nagyon szívet melengető.



A textúrája nagyon selymes, könnyen a bőrbe dolgozható, nem ragacsos. Azonnal selymes érzetet hagy, és szuper gyorsan be is szívódik. Nekem nagyon bevált teljes testápolózásra is, de a kezemre is, de mióta megvan csak ezt használom a könyökömre is. Többször is nyúlok testápolóhoz, mert nem szerettem soha, hogy várni kell, amíg beszívódik, és ragacsos. A hatása egyébként hosszan tartó is, nem érzem másnapra, hogy máris  kenni kell, mert teljesen száraz a bőröm.


Kicsit féltem, hogy mennyire fogja tolerálni a bőröm, mert egészen kiszámíthatatlan, hogy mire jön elő az ekcémám, van, hogy a nagyon parfümös termékektől sem, de van, hogy egy gyenge illat is kiüt. Nem szeretném elhamarkodni, de eddig semmiféle irritációt nem okozott.
Összességében véve sajnálom, hogy eddig nem hallottam erről a márkáról, mert valódi kedvenc vált belőle, és szerintem ki fogom próbálni a folyékony szappant is, már csak a szépsége miatt is.

Ti ismeritek a márkát? 

1 megjegyzés: