2016. december 18., vasárnap

Rimmel Magnif'eyes paletta


Sziasztok,
A mai bejegyzésben a Rimmel új palettájáról szeretnék képeket mutatni Nektek, ugyanis videókban már beszéltem róla, de itt végre bevetés közben is láthatjátok majd.:)



A paletta nyolc színt tartalmaz. Ebből kettő matt, egyben pedig elhanyagolható mennyiségű csillám található. A csomagolás teljesen normál, fényes műanyag, a tetejében egy vékony tükör is található, nagyon táskabarát, előre lelövöm a poént:  én ezt fogom a karácsonyi utazásokkor magammal vinni.
A színek nem csak nagyon jól kombinálhatóak, de sokféle smink elkészíthető belőlük, akár nappalra, akár éjszakára szeretnénk kisminkelni magunkat.


A legvilágosabb satírozó szín mintája sajnos nem látszik a karomon, annyira megegyezik a bőrszínemmel. A felső sorban alap nélkül, az alsó sorban pedig az Artdeco szemhéjalappal készültek a minták. A festékek ecsettel használva picit porolnak, de felvihetőek applilátorral is, úgy értelemszerűen nem.
Az én palettám a 002-es számú,  "London nudes calling" nevet viselő.


A palettával készítettem egy sminket is, amihez jobbról az 5., 6. és 7. színt használtam, és a legvilágosabb színnel satíroztam el az éleket. 


Nektek hogy tetszik a paletta? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése