2016. december 26., hétfő

Argan Oil foot pack


 Sziasztok,
Ma egy nagyon különleges termékről hoztam tesztet, ezt az argán olajos lábmaszkot még egy összekészített ajándékcsomagban vásároltam, mert megvettem volna külön több terméket is, ami benne volt, és így jobban megérte.
Nagyon érdekelt, hogy milyen lehet elvégre a fátyolmaszkokat is imádom, és izgalmas, hogy hogyan oldották ezt meg lábra.


A maszk zacskós kiszerelésű, egy pár zoknit tartalmaz, ami belül a már ismert fátyolmaszk anyagból készült, kívül pedig műanyagos borítású. Arcra való társaitól eltérően itt nem kell lehúznunk a külső borítást, azzal együtt kell felvenni a zoknikat. Bár ez a borítás véd az ellen, hogy mindent összekenjünk, azért én ajánlom, hogy a relaxáció idejére a lábatokat tegyétek fel egy törölközővel leterített zsámolyra, vagy székre.

A maszkot 20 percig kell a lábadon hagyni, úgyhogy nyugodtan elindíthatsz egy rövidebb sorozatrészt, vagy akár egy hosszabb youtube videót is. A maszk kellemesen hűsít, még miután levettük is, és eukaliptuszos illata van. Én bőrradírozás, és áztatás után használtam, így még jobban be tudta szívni a bőröm a hatóanyagokat.  Miután eltávolítottam  maszkot, beledörzsöltem a lábamon maradt zselés réteget. A maszkot nem mostam le. 

Nagyon jól hidratált, és különleges, spa élményt nyújtott, ami szerintem nagyon jól jöhet így téli estéken, otthon. Mindenképpen ajánlom ezt a maszkot, egy kis luxust nyújthat.

Ti használtatok már hasonlót? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése